FAQ

Ofte stillede spørgsmål (FAQ)

Hvornår modtager jeg min pakke?
Vores leverings tid er 3-7 hverdage efter dit køb.
Vi bestræber os dog på at sende din varer afsted endnu hurtigere.

Jeg har ikke modtaget min ordrebekræftelse?
Du modtager en ordrebekræftelse lige så snart vi er igang med at behandle din ordre. (Der kan gå op til 24 timer)

Hvor er min pakke?
Din pakke sendes afsted med GLS, det er dem der sørge for at levere pakken til dig.
Du modtager en besked fra GLS på dit tlf nr og e-mail når din pakke er fremme på
din pakkeshop. (Husk at tjekke din spam mappe).
Du er velkommen til at kontakte os for evt. Tracking nummer. E-mail: helleannemanncph@hotmail.com

Jeg vil gerne sende retur, hvordan gør jeg?
Kontakt venligst os på helleannemanncph@hotmail.com eller ring på tlf. 27 21 58 30

Hvor lang tid skal der gå før jeg skal sende varen retur?
Du skal kontakte os hurtigst muligt så snart du ved at du vil sende en varer retur, da vi skal modtage pakken retur indenfor 14 dage fra leveringsdatoen, dvs. den dato din pakke blev lagt på en pakkeshop.

Skal jeg selv betale for at sende retur?
Ja du står selv for omkostninger ved returnering.
Vi anbefaler du sender pakken som forsikret da det er dit ansvar at den kommer retur til os, samtidig er det vigtigt du skriver afsender på pakken, så vi kan se hvem der har sendt den, ellers kan tilfældet være at den bliver afvist.

Jeg kan ikke finde min kvittering, hvad gør jeg?
Når du modtager din pakke med GLS (eller henter den på en pakkeshop) ligger der en grøn håndskrevet kvittering i pakken- det er dit købsbevis.
Vi skal bruge den kvittering hvis din varer skal ombyttes, sendes retur, eller hvis der er en fejl på din varer mm.

Hvor længe går der inden jeg modtager mine returpenge?
Der kan gå helt op til 30 dage før du får dine penge retur.
Dette er alt efter hvornår din retur pakke blev modtaget hos os.

Der er en fejl på min varer/der er opstået en fejl på min varer, hvad skal jeg gøre?
Alle varer bliver altid tjekket for fejl og mangler inden de sendes afsted til din adresse- men til tider kan det dog ske at vi overser en fejl- og det beklager vi!
Kontakt os med det samme du ser fejlen på E-mail: helleannemanncph@hotmail.com , der vil en ansat hjælpe dig med en løsning på problemet.